Cutie dezinfectare cu ozon volum 100 de litri
Datorita situatiei exceptionale in care ne aflam in acest moment, o pandemie imprevizibila in plina evolutie a unui virus inca necunoscut ca si manifestare, echipa Zappa Trading Services, societate avizata de catre Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale (ANMDM), impreuna cu specialisti din cadrul unui centru de cercetare instrumentala pentru analize fizico-chimice au propus acest sistem de dezinfectie pe baza de ozon care sa ajute la prevenirea raspindirii virusului SARS Cov -2 (COVID-2). Sistemul elimina si inactiveaza virusuri, bacterii, spori si alti agenti patogeni prezenti pe suprafata documentelor, obiectelor din plastic, sticla, metal sau material textil.
Cercetarile recente au aratat ca virusul poate supravietui si se poate transmite pe suprafete de hartie si sticla timp de 4 zile, pe metal si plastic intre 3 si 7 zile. Acest lucru arata un potential de infectare foarte mare avand in vedere multitudinea de obiecte pe care le atingem zilnic si care poate contribui la raspandirea acestui virus.
In acest moment singura solutie este preventia, iar OZON DISINFECTION BOX este de un real ajutor pentru o mare varietate de activitati in activitatea comerciala si industriala precum si in mediul casnic.
Ce este OZON DISINFECTION BOX ?
Care este principiul activ de dezinfectie?
ATENTIE! Ozonul este declarata o substanta activa si intra sub incidenta Regulamentul nr. 528/2012 al UE privind produsele biocide (BPR)
Ce diferentiaza acest sistem de dezinfectie fata de altele?
Ce putem dezinfecta cu OZON DISINFECTION BOX?
Obiecte de metal, sticla si plastic: se poate dezinfecta eficient orice obiect de plastic, sticla sau metal care a intrat in contact direct cu mai multe persoane. Este un ajutor important in prevenirea infectiei cu COVID 2, datorita rapiditatii de dezinfectie si eficientei biocidului.
Sistemul a fost testat si autorizat de catre Centrul de Cercetari Stiintifice Medico-Militare si drept urmare in data de 13.05.2020 a primit autorizatia temporara nr. A 1662. Conform Ordonantei de Urgenta nr. 67/2020 valabilitatea acestor autorizatii este de 12 luni de la data emiterii.
Termen de livrare : 5-10 zile de la confirmarea platii
Sistemul dispune de mai multe accesorii : gratar pentru recirculare, suport metal vertical documente, suport metal corespondenta , separator documente tip plasa., pungi sigilare zip-lock. Totodata fiecare cumparator va primi procedura pe care trebuie sa o urmeze pentru dezinfectia produselor.
*Acesta produs este nou si mai pot aparea modificari care sa imbunatateasca calitatea produsului si sa ofere noi beneficii clientilor.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.